sobota, 17 stycznia 2015

PL week 1

Póki co jestem na bieżąco. Dwa tygodnie w moim albumie są zrobione. Mam nadzieję,że starczy mi zapału i motywacji i nie narobię sobie zaległości.
A tak wyglądał pierwszy tydzień stycznia:
 Początek stycznia to czas odwiedzin :) Jak już wiecie z poprzedniego wpisu Sylwestra spędziliśmy z Pauliną i Tomkiem. 2 stycznia odwiedziliśmy moją przyjaciółkę Magdę. Nasze mamy chodziły do jednej klasy, my przyjaźnimy się od małego. Nasze dzieci też się bardzo lubią :)
3 stycznia wróciliśmy do domu
a 6 stycznia szliśmy w Orszaku Trzech Króli w Wieliczce.



A jak tam u Was?
Prowadzicie swoje PLowe albumy?

13 komentarzy:

  1. jak cuuudnie, że zaczęłaś! bardzo bardzo bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie aniu się zapowiada , bardzo mi się podoba ) a takie wielki fotel to bym chciała )))\

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ujęte wspomnienia:) Świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się świetnie, czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  5. już dziewczyny napisały, że zapowiada się świetnie i ja też tak uważam :) w marcu skontroluję czy nie masz żadnych zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu jesteś dzielna i byle tak dalej;) Piękne wspomnienia będą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe :) Wytrwałości Ci życzę, Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy wpis ;) Piękna pamiątka będzie- tak za 5, 10 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. superowo, że zaczęłaś :D robienie PL jest świetne :D a Twoja rozkładówka wyszła profesjonalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, zaczęłaś z przytupem! Piękna rozkładówka, bardzo mi się podoba, zostaję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam bo jest świetnie i chylę czoła za podjęcie wyzwania ;) Ja poległabym przy pierwszym tygodniu ha ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie samo wypełnianie nie jest problemem (póki co jestem na bieżąco), zdecydowanie gorzej będzie z pokazywaniem ;)

      Usuń

Obserwatorzy