czwartek, 22 stycznia 2015

dla odmiany

Dziś chciałam pokazać Wam drugi tydzień w moim albumie PL ale plany się zmieniły ;)
Koło południa zadzwoniła koleżanka z pytaniem czy nie mam przypadkiem jakiejś kartki na 18tkę. Oczywiście nie miałam...
Ale już mam:
 Nie miałam najmniejszego problemu z wyborem papierów.
Watsony jak zwykle niezastąpione a jako dodatek tekturki z mojego ukochanego Scrapińca
 Kiedy pociągniemy za czerwoną wstążeczkę, otworzy się okienko
 Nie miałam za bardzo pomysłu na zamknięcie, kokardka nie bardzo mi pasowała. Na szczęście przypomniałam sobie o mini magnesikach :D
 i jeszcze na leżaka :D
Mam nadzieję, że się spodoba :)
buziaki

11 komentarzy:

  1. pomysłowa!!! bardzo Ci się Aniu udała ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, kartka rewelacyjna:) Z pomysłem, z humorem, świetnie skomponowana. Ogromnie mi się podoba:) OGROMNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetna! Świetny pomysł z magnesikami, ja pewnie bym zawiązała, a to nie byłby ten sam efekt :) Kartka po prostu czaderska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!! Kartka jest fantastyczna !

    OdpowiedzUsuń
  5. kartka jest czadowa, pomysł z magnesikiem super! czekam oczywiście na kolejny tydzień w PLowym albumie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała! Cudowny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy