wtorek, 1 marca 2011

nadrabiam...

Jestem, żyję, tworzę...
Ostatnie dni były płodne bardzo tylko czasu brakowało na przerzucanie zdjęć z aparatu...

na początek kartka urodzinowa dla Samka z okazji widocznej na zdjęciu ;)
 moje różowe inchies zrobione na wymiankę na PS
 A najwięcej robiłam ostatnio wpisów do wędrujących-nie wędrujących, których pokazać nie mogę...
Więc tylko zajaweczki :)
1.
 2.
 3.
 4.
 Wszystkich wpisów powstało 10, jak wszystkie dotrą do adresatów i mój albumik będzie już u mnie obiecuję, że pokażę wszystko :)

a na koniec kwiatkowa biżuteria w akcji
czyli my przed balem :)
Strasznie mi miło, że wpadacie i zostawiacie dobre słówka, zapraszam częściej :)
i powoli szykuję dla Was jakieś słodkości... ale o tym innym razem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy