środa, 27 lutego 2013

Miłość wokół nas

Zacznę od chwalenia się :)
Idusiowy albumik został wyróżniony
Bardzo mi miło, to moje drugie wyróżnienie w "karierze", motywujące, nie powiem :)

Dziś będzie nudno...
znowu dobrze znane zdjęcia
znowu w formie mini albumiku
Tym razem tylko 4 karty
format 8,5x13cm








Nie ukrywam, że do zrobienia tego albumiku zmotywowało mnie wyzwanie 7 dots studio "Miłość wokół nas"
Papiery z kolekcji "Dreamer" udało mi się kilka razy pociąć ale naklejki leżały takie opuszczone az tu olśnienie :) no i jest :)

Obawiam się, że albumowo tu jeszcze przez chwilę będzie bo mam kilka planów a dziś odbieram kolejne zdjęcia :)

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :*

10 komentarzy:

  1. gratulacje:), bardzo ładny albumik skromny i pełen emocji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy! Rzeczywiście, te naklejki idealnie pasują do zdjęć, które oprawiałaś. No i widzę coraz więcej dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są Twoje albumiki Aniu serdecznie gratuluję ***

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspanialy albumik I zdjecia :) gratuluje wyroznienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudnie! Gratuluję miłości - tej w życiu i tej do prac, to widać, a właściwie - w tej pracy widać jak się łączą :)
    I wyróżnienia też gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, cudny albumik:) Przepiękne zdjęcia:)
    Gratuluję w pełni zasłużonego wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, klimatyczny:) Cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu podziwiam te Twoje wytwory i zazdroszczę umiejętności tworzenia takich cudeniek. Robisz rzeczy w takim klimacie jaki mnie się bardzo podoba ale sama nie bardzo umiem tak wykorzystać zdjęć. Dziękuję za spotkanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I mnie się podoba albumik, widziałam, macałam, jest cuuudny, miłośc bije od niego z daleka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy