czwartek, 6 grudnia 2012

dziewczyńska

Jest mi niezmiernie miło, że podoba Wam się mój Grudniownik.
Na bieżąco powstają kolejne wpisy, w najbliższym czasie pokażę znów kilka dni naszego grudnia :)

A dziś karteczka.
Moja koleżanka z liceum zaproponowała udział w akcji na rzecz chorej dziewczynki, za momencik polecą do niej różne kartki na aukcję charytatywną.
A ta karteczka nie jest na aukcję, mam nadzieję, że wywoła uśmiech na małej buźce :)
 i zbliżenie

A czy był u Was dziś w nocy święty Mikołaj?
u mojej Idusi był

miłego dnia :*

4 komentarze:

  1. Cudna karteczka;) A Mikołaj widać wiedział o czym Idka marzy, bo jej zachwyt bardzo widoczny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, kartka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodka kartka i dziewczynka! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna - przesłodki stempelek. A Ida musiała być bardzo grzeczna :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy