wtorek, 31 marca 2015

już 12 tygodni...

Nie mogę uwierzyć jak szybko leci ten czas, dopiero co zaczynał się rok a tu już koniec marca...
Dziś zapraszam na nasz 12ty tydzień:
 było baaardzo wiosennie i kwieciście

 udało mi się w końcu ogarnąć mój ogródek
a małe karty znalazłam TU
 a takie piękne kwiaty dostałam od Wojtka i dziewczynek z okazji moich 30tych urodzin :)
Niestety dziś po wiośnie nie ma śladu :(
od kilku godzin sypie śnieg

dziękuję Kochani, że zaglądacie i zostawiacie ślad po sobie :*

8 komentarzy:

  1. jak ja ci zazdroszczę systematyczności :) bardzo lubię twojego PLa, dobrze że mogę go czasem pooglądać na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, Twój PL jest niesamowity, ogromnie mi się podobają wpisy ( wszystkie bez wyjątku) Mam u Ciebie tyle zaległości w komentowaniu,ale żeby oszczędzić Ci czasu i maila ;) powiem że jestem zauroczona wszystkimi pracami które się ukazały na blogu :) Ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ładnie wiosennie :) bardzo mi się podoba ten wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!! thanks for using my printables, I'm glad you liked them. Lovely week!!
    Kisses!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wiosennie u Ciebie:) Co tam śnieg;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne kwieciste wspominki :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ wiosennnnnnnieeeeeeeee ... a u nas zima :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonały pomysł z takim albumem!!! Piękny!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy