czwartek, 9 lutego 2012

ATC

W ostatnia sobotę, mimo mrozu straszliwego, postanowiłyśmy się spotkać w scraperskim gronie żeby trochę pogadać, pomacać i się ponatychać :D był tez ambitny plan, że może poscrapujemy ale na ambicjach się skończyło ;)
Jak to zwykle przy okazji spotkań odbyła się wymianka ATC.
Tematy były trzy: luty, Kraków i sarkazm
oto moje interpretacje:
luty
Kraków
i sarkazm
Ja miałam ogromne szczęście i zgarnęłam wszystkie trzy ATCiaki Nordstjerny :)

Dziękuję Wam za odwiedziny i miłe komentarze :*
i w imieniu Idusi dziękuję :D

6 komentarzy:

  1. Nie przepadam za zimą,ale lutowe ATC podoba mi się najbardziej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace, piękne widoczki Krakowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalne ATeCiaki, ja bym chciała byc tą szczęściarą i wszystkie Twoje zgarnac:)Kraków cudowny, super klimacik, luty pomysłowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, no wiesz....
    Rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Krakowskie i sarkastyczne są MOJE!!! :D :D :D
    Na żywo wszystkie są jeszcze piękniejsze!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy