czwartek, 8 grudnia 2011

ATC

Dziś mam do pokazania ATC do Scrapujących Polek na Ikonowe wyzwanie

 ponieważ moja drukarka odmawia współpracy skazana byłam na gotowe obrazki
chciałam żeby było widać więcej tła no ale niestety :(
aureole Maryi i Józefa pokryłam Crackle Accents ale chyba papier był za gładki i nie popękało za bardzo
a tu na leżąco widać, że moja ikona jest w 3D

Przy okazji robienia tego ATC przypomniała mi się moja praca dyplomowa:
muszę koniecznie ją odgrzebać i może wreszcie dokończyć (na szczęście dyplom obroniłam)
 
Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze :*

4 komentarze:

  1. Wykonanie bardzo piękne,szczególnie ten efekt 3D. Ikona została napisana wg projektu Kostko Markovycha, artysty, pracownika naukowego i wykładowcy lwowskiej ASP, autora licznych ikon oraz rozpisów cerkwi na terenie całej Ukrainy oraz poza jej granicami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aureole są fajne a ikona świetna !!! bardzo mi się podoba!!! kolorystyka i złocenia jak na prawdziwych !!! Aniu świetna praca

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie Ci wyszło! Widać od razu, że temat jest Ci bardzo bliski :)
    Mnie się wydaje, że taki ciasny kadr dał tu dodatkowy efekt takiej jakiejś, nie wiem jak to określić - kameralności? intymności? - gdyby było więcej tła, to klimat byłby całkiem inny, pewnie bardziej monumentalny.
    Tak jest świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy