czwartek, 4 lutego 2016

Mój styczeń...

Pierwszy miesiąc tego roku już za nami.
Chciałabym Wam więc pokazać jak wyglądał nasz styczeń.
Mój Project Life z tamtego roku jest w miarę uzupełniony ale póki co nie będę Was zamęczać jego zdjęciami. Zrobię wszystko żeby w miarę na bieżąco pokazywać Wam tegoroczny album :)

 Pierwsza strona to tradycyjny już Sylwester na Kryształowej :)


Tą stronę pewnie część z Was widziała na blogu Diabelskiego Młyna :)



W tym roku album będę prowadzić bardziej miesiącami niż tygodniami.
Mam plan żeby  umieścić w nim jak najwięcej ważnych dla nas zdjęć, to ma być przede wszystkim nasza pamiątka :)
Dziękuję Wam za odwiedziny i ciepłe słowa :)
a teraz lecę na pączka :D
:*

13 komentarzy:

  1. jest piękny :) inny niż ubiegłoroczny, taki lekki i jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękny! Cudne zdjęcia - cudne wspomnienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie, u Ciebie też miesiące dość biedne w posty :) a bo to człowiek znajdzie czas na wszystko, nie?! :)
    piękne te Twoje wpisy PL-owe. zazdroszczę ich. piękne zdjęcia i fajna pamiątka. i zdecydowanie rozumiem miesięczny system. jeśli się kiedyś podejmę tej formy to też raczej w ten sposób będę zachowywać wspomnienia. przeraża mnie jednak cała forma PL. wiem, że nie byłabym konsekwentna. szczególnie byłby problem ze zdjęciami. od tylu już lat nie przeglądam dysku ze zdjęciami...tylko wrzucam i wrzucam .... muszę się zmobilizować bo jak padnie dysk to chyba się zapłaczę :/

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne strony, zakochałam się! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny PL! A tą stronę dla Młyna to wiesz, że kocham najbardziej na świecie! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny taki rodzinny pamiętnik :))) Ślicznie!
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne karty. Ja dopiero poznalam PL i chcialabym zaczac, ale nic jeszcze nie wiem. Jak drukujesz swoje zapiski na kartach? Moglabys podpowiedziec, jak sie za to zabrac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zapiski na kartach piszę na maszynie :) A jak się zabrać za PL? Na fb jest grupa "PROJECT LIFE 2016 - kreatywne dokumentowanie wspomnień" zajrzyj tam, znajdziesz mnóstwo inspiracji, informacji itp:)

      Usuń
    2. Dziekuje, szkoda ze nie mam maszyny. Wlasnie przez grupe na FB Cie znalazlam :)

      Usuń
  8. jej, cudowny ten Twój PL :D nie mogę się doczekać kolejnych stron :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy